30 mars 2013

Sån är du!

 Spencer Gore: Interior (Wikimedia)
Spegel, spegel på väggen där...

Jag hör inte till den kategori bloggare som har koll på vad eventuella besökare är mest intresserade av, eftersom jag skriver vad som faller mig in. Men idag kollade jag vad som tydligen lockar mest läsare för tillfället, och utfallet överraskade mig en smula. Följande inlägg verkar mest "heta" just nu:
 
Sagostunden (februari 2007), 25 vyer
Skaffarefolket, sin tids festfixare (juni 2009), 6 vyer
En kyrka i Svältorna (juli 2008) 4 vyer
Där står tomheten öde och kal (september 2008), 4 vyer
En turistfälla jag undviker (juli 2010), 4 vye:

Mest sökta ord var "Ålgårdsstrand" med 5 sökningar.

Detta får mig att se dig, besökare, framför mig som en konst- och kulturhistoriskt intresserad resenär med fallenhet för berättande. Fast det behöver jag ingen statistik för att begripa - det har jag ju förstått hela tiden!

Inga kommentarer :